Page 7 - KK Broj 84
P. 7
Kajkavske kronike - broj 84 intervju tjedna 30. studenoga 2024. 7
Uz meditaciju sam otkrio koliko
je um moćan i sav uspjeh koji
sam ostvario bez toga bi bio
nemoguć. Za mene je meditacija
higijena uma. Kao što se tijelo
“ mora održavati kako ne bi
atrofiralo, tako meditacija
djeluje na um”
GREGOR ACKERMANN
FOTO: Instagram na strani kupaca, a mi na strani prodava-
ča. Srećom, lako razmjenjujemo ideje – ka-
vojTV, nakon što je s njim postigao uspjeh ka- - Bio je to čisto hobi projekt koji je s vre- zao nam je Gregor kojeg smo priupitali i za
kav se ne pamti na ovim prostorima. menom uz dobru SEO optimizaciju i sadrĹľaj tajnu uspjeha.
postao itekako ÄŤitan. Na kraju smo postali
- Internet mi je kao takav bio strašno za- čak najčitaniji zdravstveni portal u Hrvat- - Glavno je imati ideju i držati se toga. Vi-
nimljiv još od početka 2000. S time da sam skoj, ali i cijelog regiji. Imali smo oko četiri dim da je kod puno ljudi koji žele biti podu-
prvu stranicu napravio još 2003. godine koja milijuna korisnika mjesečno jer smo pazili zetnici, a ne uspiju, problem skakanja s ideje
se zvala â€NaranÄŤa.com’, i bila je satiriÄŤni news na sve, od fonta, istraĹľivanja, do toga kako na ideju. VaĹľno je ne puštati i raditi na ra-
portal. Tu sam odmah vidio moć interneta jer dati korisnicima što prije informacije koje zvoju svoje vizije. Isto tako, kad govorimo
novinarima više nije trebala tiskara, ni sni- traže. Tu sad dolazi onaj dio zarade jer ako o uspjehu, poduzetnici moraju stalno imati
mateljima TV kuća. Bila je to odlična priča, se nešto želi unovčiti na webu treba surađi- otvorene oči za prilike, kao što smo mi ima-
no nije bilo zarade – napominje Gregor te se vati s agencijama koje će zakupiti oglasni li za ovaj drugi posao gdje smo vidjeli kako
okrenuo onome u ÄŤemu je â€maher’, poduzet- prostor kod vas, a ako ste mali, to njima nije postoje tvrtke koje imaju nezadovoljenu po-
ničkoj strani priče: zanimljivo. Jedino što vam preostaje je nešto trebu – govori nam Ackermann koji za tre-
što se zove programatsko oglašavanje, po- nutačni primjer prilike izdvaja AI dodajući
- U to vrijeme su bile popularne flash igri- znatije kao Google oglasi. Na primjeru â€Kre- kako je on sliÄŤan izumu struje, ali tek tre-
ce na internetu i tu se već moglo dobro zara- ni zdravo’ smo shvatili kako postoji još ta- baju doći stvari koje bi ga pratile, kao što je
diti. Ali, tada sam počeo gledati kako napra- kvih tvrtki koje to trebaju - objašnjava nam to bio slučaj sa žaruljama u primjeru struje.
viti vrijedan projekt i tu dolazi â€Kreni zdravo’. Gregor naglašavajući kako je ta njihova uslu-
Vrijedan u smislu koji bi promovirao zdravlje ga prerasla u zaseban biznis i još k tome su Uz to, izdvaja važnost strasti, jer kako
na način na koji se tad nije radilo, s obzirom jedini u RH s licencom Googlea za taj posao. kaže, ako radiš nešto za čime nemaš volje,
na to kako je postojala samo promocija pro- to ćeš napraviti lošije, pa tako daje savjet
izvoda od farmaceutske industrije. Nije se ni Valja tu spomenuti i Gregorovog brata, mladima da potraže ono što ih pokreće, a
moglo pronaći informacija za što je primje- Daniela Ackermanna s kojim dijeli uredski znanja mogu danas lakše naučiti putem onli-
rice kefir jogurt super jer od toga se nije za- prostor, a obojica su i u sliÄŤnoj sferi tehno- ne teÄŤaja nego preko klasiÄŤnog obrazovanja.
rađivalo. Ja sam tako imao dva projekta, je- logije. No, tu nas Gregor odmah demantira
dan za stvaranje vrijednosti, â€Kreni zdravo’, te objašnjava što to obojica rade. meditacija i planovi
a drugi za zaradu, flash igrice – pojašnjava.
- Naša obitelj je baš farmaceutska, jedi- Kako i sam naglašava, bliži se kraj njegove
iz hobija do milijunskih brojki no smo se brat i ja odlučili za nešto druga- poslovne priče u Zagrebu, pa nas je zanima-
čije. Laički, mi jesmo u istoj industriji i ljudi lo koji su daljnji planovi te ima li nešto već
No, tad je bilo svima teško predvidjeti uspjeh nas često pitaju zašto ne radimo zajedno, ali pripremljeno za Zagorje.
koji će â€Kreni zdravo’ postići. Svima osim na- stvar je da nismo toliko sliÄŤni. On ipak radi
šem sugovorniku. - U Zagrebu je poduzetništvo izraženije,
no to samo znaÄŤi kako Zagorje ima ogroman
potencijal za rast. Još uvijek se tu gleda više
na neke tradicionalne poslovne ideje, ali la-
gano na scenu stupaju tehnološke koje imaju
mogućnost skalabilnosti u Zagorju. Treba na-
staviti u tom smjeru kako bi se privukle tvrt-
ke da dođu i to stvaraju ovdje - poručuje Ac-
kermann koji, kako kaĹľe, je i sam otvoren za
opciju ulaganja vremena i kapitala u Zagor-
je. TrenutaÄŤno traĹľi partnera koji bi ga inspi-
rirao. Tu Gregor ne misli na samo puko zna-
nje, već â€kliker za biznis’ i ono vaĹľnije, dobru
motivaciju i spremnost na uÄŤenje.
Jedna od ideja koju nam je otkrio je i
Centar za meditaciju koji je zasad tek vizi-
ja i za što je otvorio YouTube kanal kako bi
uvidio Ĺľele li to ljudi jer to nikako ne bi bila
â€New Age spika’, nego konkretna â€Hardco-
re’ meditacija.
- Prvo pravo iskustvo koje sam imao s
meditacijom bio je desetodnevni retreat u
potpunoj tišini. Tu sam otkrio koliko je um
moćan i sav uspjeh koji sam ostvario bez
toga bi bio nemoguć jer jednostavno sam
nakon meditacije mogao posloĹľiti stvari na
poslovnom planu. Za mene je meditacija hi-
gijena uma. Kao što se tijelo mora održavati
kako ne bi atrofiralo, tako meditacija djeluje
na um – govori nam Gregor koji prepoznaje
i turistiÄŤki potencijal ovog kraja, pa bi, vje-
rujemo, ovakav Centar dobro došao na za-
gorske brege.
Kako ne bi sve bilo bajno i krasno, za kraj
smo ga zamolili za jednu svojevrsnu opasku,
odnosno, što bi Zagorje trebalo popraviti.
- Definitivno javni prijevoz. Zagorje je pre-
krasno, a sad si zamislite da moĹľete bez auta
funkcionirati. To je prva stvar. Druga je osob-
ne prirode. Ja bi osobno volio vidjeti boga-
tiju gastro ponudu koja nije samo tradicio-
nalna. Ljudi će sigurno dolaziti u Zagorje jer
Zagreb postaje sve gore mjesto za Ĺľivot, a no-
vim sadrĹľajem, siguran sam, svi iz metropo-
le će doći ovamo - zaključuje Ackermann te
kao â€toÄŤku na i’ daje ideju o novom otvore-
nom kupalištu s termalnom vodom koje ne
bi bilo vezano uz neki hotel. n