Page 7 - KK Broj 84
P. 7

Kajkavske kronike - broj 84                        intervju tjedna                                                     30. studenoga 2024.  7

                                                                                                                                    	Uz meditaciju sam otkrio koliko
                                                                                                                                     je um moćan i sav uspjeh koji
                                                                                                                                     sam ostvario bez toga bi bio
                                                                                                                                     nemoguć. Za mene je meditacija
                                                                                                                                     higijena uma. Kao što se tijelo

                                                                                                                       “ mora održavati kako ne bi
                                                                                                                                     atrofiralo, tako meditacija
                                                                                                                                     djeluje na um”			

                                                                                                                                            GREGOR ACKERMANN

                                                                                                      FOTO: Instagram  na strani kupaca, a mi na strani prodava-
                                                                                                                       ča. Srećom, lako razmjenjujemo ideje – ka-
vojTV, nakon što je s njim postigao uspjeh ka-         - Bio je to čisto hobi projekt koji je s vre-                   zao nam je Gregor kojeg smo priupitali i za
kav se ne pamti na ovim prostorima.                menom uz dobru SEO optimizaciju i sadrĹľaj                           tajnu uspjeha.
                                                   postao itekako ÄŤitan. Na kraju smo postali
    - Internet mi je kao takav bio strašno za-     čak najčitaniji zdravstveni portal u Hrvat-                             - Glavno je imati ideju i držati se toga. Vi-
nimljiv još od početka 2000. S time da sam         skoj, ali i cijelog regiji. Imali smo oko četiri                    dim da je kod puno ljudi koji žele biti podu-
prvu stranicu napravio još 2003. godine koja       milijuna korisnika mjesečno jer smo pazili                          zetnici, a ne uspiju, problem skakanja s ideje
se zvala ‘Naranča.com’, i bila je satirični news   na sve, od fonta, istraživanja, do toga kako                        na ideju. Važno je ne puštati i raditi na ra-
portal. Tu sam odmah vidio moć interneta jer       dati korisnicima što prije informacije koje                         zvoju svoje vizije. Isto tako, kad govorimo
novinarima više nije trebala tiskara, ni sni-      traže. Tu sad dolazi onaj dio zarade jer ako                        o uspjehu, poduzetnici moraju stalno imati
mateljima TV kuća. Bila je to odlična priča,       se nešto želi unovčiti na webu treba surađi-                        otvorene oči za prilike, kao što smo mi ima-
no nije bilo zarade – napominje Gregor te se       vati s agencijama koje će zakupiti oglasni                          li za ovaj drugi posao gdje smo vidjeli kako
okrenuo onome u čemu je ‘maher’, poduzet-          prostor kod vas, a ako ste mali, to njima nije                      postoje tvrtke koje imaju nezadovoljenu po-
ničkoj strani priče:                               zanimljivo. Jedino što vam preostaje je nešto                       trebu – govori nam Ackermann koji za tre-
                                                   što se zove programatsko oglašavanje, po-                           nutačni primjer prilike izdvaja AI dodajući
    - U to vrijeme su bile popularne flash igri-   znatije kao Google oglasi. Na primjeru ‘Kre-                        kako je on sličan izumu struje, ali tek tre-
ce na internetu i tu se već moglo dobro zara-      ni zdravo’ smo shvatili kako postoji još ta-                        baju doći stvari koje bi ga pratile, kao što je
diti. Ali, tada sam počeo gledati kako napra-      kvih tvrtki koje to trebaju - objašnjava nam                        to bio slučaj sa žaruljama u primjeru struje.
viti vrijedan projekt i tu dolazi ‘Kreni zdravo’.  Gregor naglašavajući kako je ta njihova uslu-
Vrijedan u smislu koji bi promovirao zdravlje      ga prerasla u zaseban biznis i još k tome su                            Uz to, izdvaja važnost strasti, jer kako
na način na koji se tad nije radilo, s obzirom     jedini u RH s licencom Googlea za taj posao.                        kaže, ako radiš nešto za čime nemaš volje,
na to kako je postojala samo promocija pro-                                                                            to ćeš napraviti lošije, pa tako daje savjet
izvoda od farmaceutske industrije. Nije se ni          Valja tu spomenuti i Gregorovog brata,                          mladima da potraže ono što ih pokreće, a
moglo pronaći informacija za što je primje-        Daniela Ackermanna s kojim dijeli uredski                           znanja mogu danas lakše naučiti putem onli-
rice kefir jogurt super jer od toga se nije za-    prostor, a obojica su i u sliÄŤnoj sferi tehno-                      ne teÄŤaja nego preko klasiÄŤnog obrazovanja.
rađivalo. Ja sam tako imao dva projekta, je-       logije. No, tu nas Gregor odmah demantira
dan za stvaranje vrijednosti, ‘Kreni zdravo’,      te objašnjava što to obojica rade.                                  meditacija i planovi
a drugi za zaradu, flash igrice – pojašnjava.
                                                       - Naša obitelj je baš farmaceutska, jedi-                       Kako i sam naglašava, bliži se kraj njegove
iz hobija do milijunskih brojki                    no smo se brat i ja odlučili za nešto druga-                        poslovne priče u Zagrebu, pa nas je zanima-
                                                   čije. Laički, mi jesmo u istoj industriji i ljudi                   lo koji su daljnji planovi te ima li nešto već
No, tad je bilo svima teško predvidjeti uspjeh     nas često pitaju zašto ne radimo zajedno, ali                       pripremljeno za Zagorje.
koji će ‘Kreni zdravo’ postići. Svima osim na-     stvar je da nismo toliko slični. On ipak radi
šem sugovorniku.                                                                                                           - U Zagrebu je poduzetništvo izraženije,
                                                                                                                       no to samo znaÄŤi kako Zagorje ima ogroman
                                                                                                                       potencijal za rast. Još uvijek se tu gleda više
                                                                                                                       na neke tradicionalne poslovne ideje, ali la-
                                                                                                                       gano na scenu stupaju tehnološke koje imaju
                                                                                                                       mogućnost skalabilnosti u Zagorju. Treba na-
                                                                                                                       staviti u tom smjeru kako bi se privukle tvrt-
                                                                                                                       ke da dođu i to stvaraju ovdje - poručuje Ac-
                                                                                                                       kermann koji, kako kaĹľe, je i sam otvoren za
                                                                                                                       opciju ulaganja vremena i kapitala u Zagor-
                                                                                                                       je. TrenutaÄŤno traĹľi partnera koji bi ga inspi-
                                                                                                                       rirao. Tu Gregor ne misli na samo puko zna-
                                                                                                                       nje, već ‘kliker za biznis’ i ono važnije, dobru
                                                                                                                       motivaciju i spremnost na uÄŤenje.

                                                                                                                           Jedna od ideja koju nam je otkrio je i
                                                                                                                       Centar za meditaciju koji je zasad tek vizi-
                                                                                                                       ja i za što je otvorio YouTube kanal kako bi
                                                                                                                       uvidio Ĺľele li to ljudi jer to nikako ne bi bila
                                                                                                                       ‘New Age spika’, nego konkretna ‘Hardco-
                                                                                                                       re’ meditacija.

                                                                                                                           - Prvo pravo iskustvo koje sam imao s
                                                                                                                       meditacijom bio je desetodnevni retreat u
                                                                                                                       potpunoj tišini. Tu sam otkrio koliko je um
                                                                                                                       moćan i sav uspjeh koji sam ostvario bez
                                                                                                                       toga bi bio nemoguć jer jednostavno sam
                                                                                                                       nakon meditacije mogao posloĹľiti stvari na
                                                                                                                       poslovnom planu. Za mene je meditacija hi-
                                                                                                                       gijena uma. Kao što se tijelo mora održavati
                                                                                                                       kako ne bi atrofiralo, tako meditacija djeluje
                                                                                                                       na um – govori nam Gregor koji prepoznaje
                                                                                                                       i turistiÄŤki potencijal ovog kraja, pa bi, vje-
                                                                                                                       rujemo, ovakav Centar dobro došao na za-
                                                                                                                       gorske brege.

                                                                                                                           Kako ne bi sve bilo bajno i krasno, za kraj
                                                                                                                       smo ga zamolili za jednu svojevrsnu opasku,
                                                                                                                       odnosno, što bi Zagorje trebalo popraviti.

                                                                                                                           - Definitivno javni prijevoz. Zagorje je pre-
                                                                                                                       krasno, a sad si zamislite da moĹľete bez auta
                                                                                                                       funkcionirati. To je prva stvar. Druga je osob-
                                                                                                                       ne prirode. Ja bi osobno volio vidjeti boga-
                                                                                                                       tiju gastro ponudu koja nije samo tradicio-
                                                                                                                       nalna. Ljudi će sigurno dolaziti u Zagorje jer
                                                                                                                       Zagreb postaje sve gore mjesto za Ĺľivot, a no-
                                                                                                                       vim sadrĹľajem, siguran sam, svi iz metropo-
                                                                                                                       le će doći ovamo - zaključuje Ackermann te
                                                                                                                       kao ‘točku na i’ daje ideju o novom otvore-
                                                                                                                       nom kupalištu s termalnom vodom koje ne
                                                                                                                       bi bilo vezano uz neki hotel. n
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12